+ اهمیتی نمیدم اگر آینده ی خودم رو با دست های خودم نابود کنم، اون مال منه. اما اگر زمانی دیدی که دارم به مال تو آسیب می زنم، ازم دور شو. بهم قول بده وقتی به اون نقطه رسیدم، این کارو می کنی.

- اوه. من بهت قول می دم که هر کاری دلم بخواد بکنم.

+ Bitch.

- Jerk.

.

چیزها رو با هم اشتباه می گیرم.

.

دوباره همون مسیر، همون ساعت و همون ستاره. حدس می‌زنم ژوپیتر باشه چون چشمک نمی‌زنه و این یعنی سیاره‌ست. و اگر ژوپیتر اینجاست، سترن هم باید کمی اونور تر باشه، فقط دیده نمی‌شه. 

Close your eyes and it will be over before you know it.

.

+ واکسن زدم. اگر مردم، بدون که توی جهنم منتظرت می مونم. دوتا خواسته هم دارم: داستانم رو تموم کن و به افتخار اسمم Hades بازی کن.

- تلاش کن نمیری. برات هدیه خریدم. و ترجیح میدم کارها رو تنهایی انجام ندم.

.

"قبل از اینکه بری" کم کم داره پایه ثابت مکالمه هام با بقیه میشه.