سوم دبیرستان که بودم، وسط امتحانای دی 95 با برادرم چندتا اسپری رنگ خریدیم و افتادیم به جونِ دیوار های بالا پشت بوم خونه. زیر یکی از لبه های دیوار یه جمله رو از آهنگ The Black - Asking Alexandria با اسپری سیاه نوشتم. هنوز که هنوزه، همه ی چیزهایی که نوشتیم و کشیدیم اون بالا پابرجان. چند روز پیش توی اتاقم روی مبل نشسته بودم و کتاب میخوندم که اتفاقی اسمم رو شنیدم. مامان داشت با بابا و حسین حرف میزد و یه ربطی به من داشت. فهمیدم مامان امروز بعد از مدت ها برای هواخوری رفته بالا و به این جمله دقت کرده بود. میگفت: تا حالا دیدین سارا اون بالا چی نوشته؟ نوشته Save me. منو نگهم دارین.چرا باید بگه نگهم دارین؟
اصل جمله اینه: I wish you could save me. انگلیسی مامان خوب نیست، از این موضوع هم دو سال میگذره، اما برام خیلی ارزش داره که بهش توجه کرده و دنبال معنیش گشته. اون روز خودم رو به نشنیدن زدم، اما اگر بازم به این موضوع اشاره کنن، حتما به مامان میگم که دیگه لازم نیست.
چون من خودم رو نجات دادم.