فکر کردم دیشب کارم تموم شده و می تونم از امروز به بعد منتظر دیدن نتیجه این یکی باشم اما انگار که باید کلی اصلاح انجام بدم و دوباره امتحان کنم. خسته ام، کارهای دیگه هم هست که دائم باید بازبینی و اصلاح بشن؛ برای موضوع کارگاه های ترم آخر دانشگاه ایده ای ندارم و استرسی که می کشم خسته ترم می کنه. وقتی تعداد Task هایی که باید بهشون فقط فکر کنم زیاد می شه، پرت می شم، سخت تر تمرکز می کنم، اولویت ها رو از دست میدم و همین دوباره به استرسم اضافه می کنه. تازه هنوز کاری در راستای خونه تکونی هم نکردیم. لول

اشکالی نداره ولی، من و تو باز به تلاشمون ادامه میدیم نه؟ دوباره و دوباره از اول. آخرای ساله، بیا جوری تمومش کنیم که راضی تر باشیم. 

دو روز آخر سال هر جور شده off برای خودم می خوام، به هر قیمتی. چندتا کار هست که می خوام امسال انجام شده باشن و به سال بعد نکشن. بیا کار کنیم و اون دو روز رو برای خودمون نگه داریم.