20 روز با انیمه های میازاکی و استودیو جیبلی:

جمعه ~ لوپن سوم: قلعه کاگلیوسترو

شنبه ~ ناوسیکا از دره‌ی باد

یک‌شنبه ~ لاپوتا قلعه‌ای در آسمان

دوشنبه ~ همسایه من توتورو

سه‌شنبه ~ مدفن کرم‌های شب‌تاب

چهارشنبه ‌~ سرویس تحویل کیکی

پنج‌شنبه ~ پورکو روسو

جمعه ~ پوم پوکو

شنبه ~ نجوای قلب

یک‌شنبه ~ شاهزاده مونونوکه

دوشنبه ~ شهر اشباح

سه‌شنبه ~ بازگشت گربه

چهارشنبه ~ قصر متحرک هاول

پنج‌شنبه ~ حکایت دریای زمین

جمعه ~ پونیو روی صخره کنار دریا

شنبه ~ دنیای اسرارآمیز آریتی

یکشنبه ~ برفراز تپه شقایق

دوشنبه ~ باد وزیدن گرفته

سه‌شنبه ~ داستان شاهزاده خانم کاگویا

چهارشنبه ~ وقتی مارنی آنجا بود

من این چالش رو قبلا هم انجام دادم توی چنل. اما نتونستم تمومش کنم. امسال قصد دارم از اول تا بیستم فروردین یه مروری روش داشته باشم. شاید همه شون رو نبینم اما لیست رو تموم می‌کنم. توی عدن هم لیست رو گذاشتم تا هرکس دوست داشت ببینه و اونجا درباره‌اش گپ بزنیم. شما هم میتونین شرکت کنین. با کلش همراه بشین یا از هرجا خواستین شروع کنین. ;)

پ. ن: لیست به ترتیب تاریخ انتشاره.